هدفا      (همکاری در فروش فایل)

هدفا (همکاری در فروش فایل)

(cooperation in selling files)Hedfa
هدفا      (همکاری در فروش فایل)

هدفا (همکاری در فروش فایل)

(cooperation in selling files)Hedfa

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری .


دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 75 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری نقشه کاملا اجرایی جهت استفاده مهندسین عمران و دانشجویان رشته عمران

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 75 متر با شیب 20 درصد
نقشه سازه یک طبقه اداری نقشه کاملا اجرایی جهت استفاده مهندسین عمران و دانشجویان رشته عمران
دسته بندی عمران
فرمت فایل dwg
حجم فایل 506 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری نقشه کاملا اجرایی جهت استفاده مهندسین عمران و دانشجویان رشته عمران .

دانلود دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری

سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

هدف از این پایان نامه ارائه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات98
حجم4110 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیهوش مصنوعی

توضیحات کامل

گرافولوژی علم مطالعه و بررسی شخصیت و خصوصیات فردی براساس نحوه نوشتن است درجهان غرب مهمترین کاربرد گرافولوژی گزینش متقاضیان استخدام است به کمک کامپیوتر با استخراج و تجزیه و تحلیل سریع و دقیق ویژگیهای دست نوشته می توان کمک قابل توجهی به گرافولوژیستها کرد مهمترین ویژگیهای دست نوشته که درگرافولوژی استفاده می شوند عبارتند از شکل حاشیه های سفید صفحه فاصله بین سطح ها کجی سطرها کجی کلمات زاویه کشیدگی حروف به بالا و پایین تیزی گوشه ها درحروف فشردگی متن سرعت نوشتن ونظم درنوشتن.

 

 

در این پایان نامه سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر ارایه نموده ایم.

 

 

تحقیقات روانشناسی نشان داده است که بسیاری از ویژگی های اخلاقی و رفتاری افراد مختلف را می توان از بررسی دست نوشته های آنها استخراج کرد. خط شناسی علمی را ((گرافولوژی)) می نامند. دستخط همانند حرکات دست و سرهنگام سخن گفتن، طرز راه رفتن و اشارات صورت یک حرکت معنی دار است.

 

 

حرکات یاد شده در بالا دوام و استمراری ندارند، در صورتیکه یک خط بر کاغذ، اثری است که باقی می‌ماند و احساس نویسنده آن را در هنگام نوشتن که با انبساط خاطر و یا با شک و تردید یا با عکس العمل فرد در مقابل واقعیت‌ها انجام شده‌است منعکس می‌سازد. اسلوب نوشتن هرچه باشد، نسخ یا نستعلیق، کتابی یا چاپی و یا بر اساس سرمشق‌های خوشنویسی، نویسنده برحسب خلق و خوی و یا طبع و سرشت خود، کم کم از آن دور می‌شود.

 

 

مهارت یک خط شناس عبارتست از :

تشخیص خطوط اصلی خلق و خوی یک فرد و تعیین قوایی که در درون او باعث تقویت و یا ضعف نفسانی اش می شوند و تعادل یا ناپایداری او را به وجود می آورند. خلاصه باعث تعیین شخصیت و موجودیت او هستند.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل 1:کلیات تحقیق    5
1-1    گرافولوژی    6
1-2    اهمیت و ضرورت تحقیق:    6
1-3    اهداف تحقیق    7

 

 

فصل 2:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    9
2-1  مبانی نظری تحقیق    9
سه نوع گروه بندی که امروز مورد استفاده در خط شناسی میباشد به شرح زیر میباشد:    10
طبقه بندی بقراط:    10
شکل (2-1) نمونه ای از یک خط موزون]  1 [    18
شکل( 2-2 )نمونه هایی از حاشیههای متفاوت]  1 [    20
نظم یا بی نظمی:    20
کج نویسی:    21
جهت خطوط:    22
2-2  پیشینه تحقیق    22
جدول (2-1) تصمیم گیری گرافولوژی درباره درشتی کلمات]6[    23
جدول (2-2) تصمیم گیری گرافولوژی درباره میزان فاصله بین خطوط]6[    23
شکل (2-3) یک نمونه ورودی و خروجی در سیستم CAG ]9[    26

 

 

فصل 3 :روش تحقیق    27
3-1 مقدمه    28
3-2 ایجاد پایگاه داده    28
3-2-1 پرسشنامه شخصیتی  MMPI    29
مقیاس های پرسشنامهMMPI  به دو دسته تقسیم میشوند:    32
الف ) مقیاس های اعتباری    32
ب ) مقیاس های بالینی    33
خصایص و مشکل مراجع شش بعد مهم دارند:    35
3-3  جامعه آماری    36
3-3-1  ملاحضات اخلاقی    37
3-4  نمونه دستخطهای پایگاه داده ارائه شده    37
شکل (3-1) یک نمونه از دستخط ریز    39
شکل )3-2( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-1(    39
شکل (3-3) نمونهای از دستخط با جهت پایین رونده    41
شکل )3-4 ( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-3(    41
شکل (3-5) نمونهای از دستخط درشت با حاشیههای پهن از اطراف    43
شکل )3-6( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-5(    43
شکل (3-7) نمونهای از دستخطی با حرکات دست و قلم به سمت راست و پایین    44
شکل )3-8( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-7(    44
شکل(3-9) نمونهای از دستخطی با جهت پایین و حاشیه زیاد از سمت چپ    46
شکل )3-10( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-9(    46
شکل (3-11) نمونهای از نوشتهای محکم    47
شکل )3-12( نتیجه پرسشنامه(نمودارT ) مربوط به شکل )3-11(    48
3-5 نتایج کلی پرسشنامهMMPI    48
شکل(3-13) نتیجه کلی پرسشنامه مددجویان شهر سمنان    49
شکل (3-14) نتیجه کلی پرسشنامه دانشجویان پسر    50
شکل (3-15) نتیجه کلی پرسشنامه دانشجویان دختر    50

 

 

فصل 4:شبیه سازی    51
4-1 پیش پردازش    51
4-2 استخراج ویژگی    54
ویژگی ها ونحوه استخراج آنها در کارهای قبلی به شرح زیر می باشد:    55
الف) تعداد خطوط اصلی نوشتار    55
ب) طول خط اصلی نوشتار    55
ج)  زاویه حرکت خط اصلی نوشتار    56
د‌)    فشردگی متن    57
ه‌)    درشتی خط    59
و‌)    شکل حاشیه    60
ز‌)    زاویه کشید گی حروف به بالا و پایین    61
ک) لرزش    61
ویژگیها و نحوه استخراج آنها در این تحقیق به شرح زیر میباشد:    62
الف) تعداد خطوط اصلی نوشتار    62
ب‌)    حاشیه متن    62
ج‌)    درشتی خط    62
ه‌)    شیب خط    63
4-2-1 بررسی نمونههایی از دستنوشتهها و خروجی الگوریتم استخراج ویژگی    63
جدول (4-1) خروجی الگوریتم استخراج ویژگی برای نمونهای از دستنوشتهها    65
شکل(4-1) نمونهای از دستخط با جهت پایین و حاشیه زیاد    66
شکل(4-2) نمونهای از دستخط با جهت پایین و حاشیه کم    66
شکل(4-3) نمونهای از دستخط درشت و حاشیه کم    68
شکل(4-4) نمونهای از دستخط ریز و حاشیه کم    68
4-3 گروه بندی ویژگی ها    68
4-3-1 مروری بر ابزارهای ماشین    69
سییتم استنتاج فازی    70
ماشین بردار پشتیبان (SVM)    70
4-3-2 بحث    71
4-3-3 درخت تصمیم    72
4-3-3-1 الگوریتم ID3    73
4-3-4  شبیه سازی الگوریتم پیشنهادی    75
جدول (4-2) گروه بندی شخصیت افراد    75
جدول (4-3) گروه بندی شخصیت افراد مورد استفاده در شبیه سازی    76
جدول (4-4) دادههای آموزشی    77
4-5 نتایج    78
جدول شماره (4-5) بررسی نتایج استخراج ویژگی    79
4-5-2 تشخیص انسانی    79
4-5-3 راستیآزمایی با پرسشنامه شخصیتی MMPI    80
4-6 مقایسه با دیگر روشها    80

 

 

فصل 5:نتیجه گیری    82
5-1 ویژگیهای این تحقیق    83
5-2 پیشنهادات برای کارهای آتی    83
پیوستها    84
ضمیمه الف - توضیحات تابع classregtree    85
ضمیمه ب - سوالات آزمون MMPI    89
ضمیمه ج - درخت تصمیم حاصل از شبیه سازی    95
فهرست منابع    95


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مهندسی مجدد و عوامل موثر بر آن


پاورپوینت مهندسی مجدد و عوامل موثر بر آن

دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم563 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیفنی و مهندسی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


 بازاندیشی بنیادین و طراحی نو و ریشه ای فرایندها برای دستیابی به بهبود و پیشرفتی شگفت انگیز در معیارهایی نظیر سرعت , کیفیت,هزینه و رضایت مشتری و ارباب رجوع . پیشینه ی مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار به قبل از شکل گیری سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان برمیگردد نخستین فعالیتهای مهندسی مجدد در دهه ی 1980 آغاز شد.

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف
در یک سازمان ، چه کسانی اجرای مهندسی مجدد را بر عهده دارند ؟ 
نشانه های ضرورت مهندسی مجدد در یک سازمان :
رویکرد سازمانها به مهندسی مجدد از چه عواملی سرچشمه می‌گیرد ؟ 
اصول مهندسی مجد د
روشهای پیاده سازی مهندسی مجدد
وجه مشترک اقدامات مهندسی مجدد:
مقایسه مهندسی مجدد آزاد و مهندسی مجدد مبتنی بر فناوری
مراحل عمومی مهندسی مجدد: 
انواع تغییرات ناشی از پیاده‌سازی مهندسی مجدد: 
اثرات مهندسی مجدد درسازمان:
تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد 
چه عواملی شکست مهندسی مجدد را به دنبال دارند ؟ 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب


مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

دانلود مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک 
مبانی نظری  مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری

خلاصه ای از کار:

بازاریابی و مدیریت آن

مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد (کاتلر، 1997).

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان (جانسون[1]، 2009).

................

- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها  

باورش شاید سخت باشه اما وقتی که نگاهی به تاریخچه علم اقتصاد ، تولید عملیات ، حسابداری و دیگر مباحث تجارت میاندازیم ، بازاریابی  نسبت به آنها جوانتر است و قدمت آن به دهه 1900 برمیگردد.قبل از این زمان اکثر موضوعات وابسته به بازاریابی در مفاهیم اقتصادی فرض میشدند. به عنوان مثال به تنظیم قیمت به عنوان یک موضوع ساده عرضه و تقاضا نگریسته میشد.کم کم آگهی (که از سال 1900 به خوبی توسعه یافت) و موارد دیگر مانند رفتار خرید مشتریان و اهمیت توزیع مورد توجه قرار گرفت (ابراهیمی، 1386).

................

- اهمیت بازاریابی بین المللی در عصر اینترنت 

امروزه هیچ کشوری در جدایی کامل از کشورهای دیگر زندگی نمی کند. منابع اقتصادی، تکنولوژی و سطح زندگی افراد یک کشور، بستگی نسبی به اقتصاد کشورهای دیگر دارد که به وسیله جریان پیچیده ای از کالاها، خدمات، سرمایه و تکنولوژی، به هم مربوط می شوند. کشورها از طریق مبادلات بین المللی، سطح تولید خود را بالا برده و سود بیشتری کسب می کنند. آنها از طریق واردات، کالاهایی را که قادر به تولید آنها نیستند، به دست آورده و از طریق صادرات، کالاهای تولیدی مازاد برمصرف خود را به کشورهای دیگر می فرستند. گرچه یک کشور ممکن است از عوامل تولید مختلفی برخوردار باشد و بتواند انواع کالا را تولید کند، اما قادر به تولید آنها با قیمت مساوی نخواهد بود. علت اولیه مبادلات بین المللی، در ظاهر اختلاف قیمت کالا و خدمات کشورهاست. تفاوت قیمت ها یا به دلیل تفاوت در شرایط عرضه یا امکانات تولید و یا تفاوت در شرایط تقاضا یا الگوی مصرف و یا ترکیبی از آنهاست. تفاوت در شرایط عرضه، ممکن است ناشی از تفاوت در منابع طبیعی، کارایی، مهارت کار، سطوح تکنولوژی تولید، فراوانی عوامل تولید و غیره باشد. با این حال، تفاوت در هزینه یا شرایط عرضه، به تنهایی عامل اختلاف قیمت نیست بلکه تفاوت در شرایط تقاضا که عمدتاً توسط سطح درامدها و الگوی مصرف متفاوت کشورها شکل می گیرد، در ایجاد اختلاف قیمت ها به اندازه تفاوت عرضه تأثیر دارد (کانتاپیپات[2]، 2009).

...............

- اینترنت و اهمیت آن

از آنجا که در چند سال اخیر بحث استفاده از فن‌آوری اطلاعات در کشور به طور جدی مطرح گردیده و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی با حرکتی پر شتاب بکارگیری آن را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند. و از طرفی دولت نیز در قالب طرح تکفا (توسعه و کاربرد فن آوری اطلاعات) سازمان‌ها و نهادهای خود را ملزم به ارائه برنامه‌های مدون جهت بکارگیری فن‌آوریهای ارتباطاتی و اطلاعاتی نموده‌است .اهمیت پذیرش فناوری اطلاعات از طرف استفاده‌کنندگان آن بیش از پیش مشخص شده و بایستی در تدوین راهبرد‌های زیر ساخت IT این مورد در نظر گرفته شود (خداداد و مبارکی، 1381).

...............

- استفاده از اینترنت در بازاریابی

یکی از مسائل اساسی در توسعه فناوری در هر جامعه‌ای، ایجاد پیش زمنیه‌های مناسب فکری و فرهنگی برای پذیرش آگاهانه و مطابق با نیاز آن فناوری است. رویکرد فرهنگ سازی برای کاربری و توسعه فناوری نه تنها از بعد عمومی جای تامل و کار بسیار دارد بلکه از جنبه مدیریت کلان جامعه نیز نیازمند توجه و فراگیری و توسعه است. چرا که در عصر فناوری اطلاعات چهارچوب فرهنگ‌ها مبتنی بر الگوهای تعاملی شکل می‌گیرد و می‌توان آن را از بعد بالا به پایین و پایین به بالا بررسی کرد.

............

- بازاریابی الکترونیک

تعبیر قدیمی بازار به معنای محل ارتباط چهره به چهره مشتری و فروشنده و مکانی برای تلاقی عرضه و تقاضا ما بین آنهاست. در دنیای امروز با مجموعه تحولات و پیشرفتهای صورت گرفته شده در آن برای خرید و فروش به حضور فیزیکی دو طرف در یک مکان واحد نیازی نیست. گسترش وسایل و امکانات حمل و نقل و اطلاع رسانی و ارتباطی همانند تلفن و سیستم های پستی زمینه ای را به وجود آورد که شرکتها بتوانند سفارشات مشتریان خود را در سراسر جهان دریافت و کالای مورد نظر را برای آنها ارسال کنند (گبرت و همکاران[3]، 2003).

..........

- اهمیت طراحی وب

کسب و کار اینترنتی جدید بوده و با پیدایش کامپیوتر ، اینترنت، و توسعه ی جامعه ی خدماتی به عنوان یکی از سریع ترین کسب و کارها از نظر تعداد، سود و حجم در عرصه تجارت جهانی مطرح هستند. کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پیشرفت کرده است. خرید و فروش اینترنتی به کوچکترین کسب و کارها نیز این امکان و فرصت را می دهد که به مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند (گلچین و بختایی، 1385).

................

- تبلیغات اینترنتی در ایران، راهبردها و راهکارها

در ایران اینترنت از سال ۱۳۷۶ بطور نسبتاً فراگیر به کار گرفته شده است و تعداد کاربران آن بطور فزاینده ای در طول سالیان اخیر افزایش یافته است. با وجود اینکه تعداد سایتهای فارسی از رشد بسیاری برخوردار بوده است اما همچنان تعداد تبلیغات اینترنتی این سایتها بسیار کم و ناچیز می باشد. این موضوع باعث شده مشکلات مالی فراوانی برای سایتها بوجود آید چراکه یکی از مهترین منابع درآمد سایتها در دنیا، درآمدهای ناشی از تبلیغات می باشد. مشکلات مالی سایتهای ایرانی، بسیاری از آنها را پس از مدتی به تعطیلی می کشاند و این به معنای از دست رفتن فرصتهای شغلی برای عده ای می باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که بازار تبلیغات اینترنتی سایتها فقط محدود به یک کشور و یا یک منطقه خاص نمی باشد این به معنای دسترسی به بازاری بسیار گسترده است که متاسفانه به دلیل عدم استفاده مناسب سهم سایتهای ایرانی از حجم درآمد ناشی از فعلیتهای تبلیغاتی بسیار اندک است (منتقمی، 1389).

.............

- قیمت گذاری تحت وب  و اهمیت و چگونگی آن

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند. دیگر اینترنت یک ابزار قابل چشم پوشی و یا برای سرگرمی نیست، بلکه به یکی از لوازم ضروری زندگی بشر مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است. اینترنت و به طور کلی دنیای الکترونیک همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر خود کرده است.

...............

قیمت گذاری در بازار الکترونیک           

قیمت گذاری در بازار بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی فعالیتها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف شوند که تا مراحل اولیه آن انجام نشود، نمی توان مراحل بعدی را آغاز کرد. چون قیمت گذاری در تجارت الکترونیک به صورت عمودی نیست ، قیمت گذاری بر مبنای هزینه دیگر پاسخگوی نیاز بازار نیست. عمودی نبودن...............

..................

قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک    

قیمت گذاری پویا استراتژی قیمتی است که در آن قیمتها در هر لحظه به خاطر مشتریان و مصرف کنندگان و یا به دلیل مجموعه محصولات و خدمات ارائه شده تغییر می کند. اگرچه چنین استراتژی قیمتی در بازارهای فیزیکی وجود داشت، اما در بازارهای الکترونیک به دلیل تفاوت در زنجیرة ارزش ماهیت و اهمیت دیگری می یابد. قیمت گذاری پویا یکی از مهمترین هدایای اینترنت است. قیمت گذاری پویا، قیمت گذاری در محیطی است که در آن قیمتها ثابت نیستند بلکه انعطاف پذیر هستند. (محمد و همکاران، 2002).

................

- استراتژی های پیشرفته قیمت گذاری 

۱) قیمت گذاری تبعیضی             

واژه قیمت گذاری تبعیضی اشاره بر این دارد که قیمتهای متفاوت را برای افراد متفاوت بر اساس تمایل آنها به پرداخت، به کار می گیرند. قیمت گذاری تبعیضی این سوال را به وجود می آورد که آیا چنین تاکتیک هایی برای جامعه مناسب و یا سودآور هست یا خیر. استراتژیست های قیمت گذاری، قیمت گذاری تبعیض آمیز را به سه دسته تقسیم بندی می کنند: 
..................

- اهمیت مدیریت روابط مشتری تحت  وب

استراتژی های بازار یابی سنتی حول مفهوم چهار p یعنی قیمت، محصول، توزیع و ترفیع جهت افزایش سهم بازار متمرکز بودند و توجه اولیه آنها افزایش حجم مبادلات بین فروشنده و خریدار بود. در این زمینه حجم فروش، معیار عملکرد استراتژیها و تاکتیک های بازار یابی بود. اما مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می باشد و هدف آن افزایش سود آوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقق این اهداف، سازمان ها از مجموعه وسیعی از ابزار ها، رویه ها و روش ها ی ارتباطات با مشتری استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری تمام مولفه هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه ای هوشمند در ارتباطند. بسیاری از عملیات و فعالیت های روزمره کسب و کار ها با مشتریان سر و کار دارند. از این رو فراهم آوردن سیستم هایی که بتواند هر کدام از این وظایف را بهبود بخشند برای موفقیت حیاتی است (منتقمی، 1382).

...............

منابع

ابراهیمی . عبدالمجید. 1386.مدیریت بازاریابی جهانی- دفتر پژوهش های فرهنگی، صص 13-22.

ابراهیمی، حمید. 1379. مفاهیم علمی مدیریت بازاریابی. فصلنامه مدرس علوم انسانی ، دوره 3، شماره 12، صص 11-34.

ایمان خان، نیلوفر. 1387. رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال. فصلنامه مدیریت، سال پنجم، شماره 11، صص 81- 88.

باقری، مصباح الهدی.، آذر، عادل. 1384. رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی. فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 9، شماره 2، صص 1-22.

..........................

.........................

 

 

 


[1]- Johnson

[2]- Kantapipat

[3]- Gebert et al.

دانلود مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی


پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا

دانلود پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی
پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار
فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی
 حاکمیت شرکتی
 اخلاق کسب و کار
 پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
 ترجمه دکتر بیتا مشایخی
 تالیف پروفسور رضایی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 4489 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار

فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی

مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا

دانلود پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی